Mer sport åt folket

Hej hej Bloggen!
Tyvärr har jag ingen dagens outfit från Sportbladet - men det kommer.
Är inne på mitt femte kvällspass vilket innebär att man jobbar från 15:00-01:30. Som den eviga nattmänniskan jag är så passar det mig perfekt. I kväll har det för min del blivit bandy, lite fotboll och andra superhemliga knäck som kommer senare.
Jag trivs!
För att inte bara snacka sport så var det full rulle här när Estelle ploppade ut och man blir impoerad hur kvällstidningar jobbar. Mer sånt. Är det något man verkligen lär sig här så är det att hitta grymma vinklar. Efter tre dagar fick jag mitt första hatmejl från läsare.
Jag trivs!
På torsdag väntar Press-SM i innebandy och jag är med i truppen. Ni får hålla tummarna!
(Det gäller att försvara titeln och krossa Expressen).
/Åkerlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0