Möte med en av kvällens moderatorer

Det är en stressad Totte Vesterlund som ränner runt i skolans korridorer. Men tillslut fick vi tag på honom.
Ikväll kommer han stå på Kalix folkhögskolas scen i aulan tillsammans med Paulina Strömberg och moderera kvällens debatt.

Totte, hur laddar du upp inför kvällen?
- Jag har laddat med mycket sömn, god mat och gammal hederlig -77 punk.

Hur ser du på dina prestationer inför kvällen?
- Ja, jag tror att det kommer gå bra, jag är taggad till tusan. Jag är redo att få igång ett trevligt samtal uppe på scen.

Vad är din roll i att få igång det trevliga samtalet?
- Jag är en rolig och trevlig jävel!

Vad tror du om kvällens gäster?
- Det är en bra blandning folk, helt enkelt en bra kompott med människor.

När ljusen slocknar och du lämnar lokalen - vilken känsla vill du ha med dig hem?
- Att folk ska känna att dom lärt sig något som de inte annars inte skulle ha lärt sig.

Ni ser Totte Vesterlund med sin gråa kavaj och vassa penna tillsammans med Paulina Strömberg ikväll klockan 19.00 i Kalix folkhögskolas aula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0